2019. sze 26.

Önkormányzati választások 2019

írta: Clodovicus S. Carolus
Önkormányzati választások 2019

Nem tudom, ki hogy van vele, de engem már undor fog el a témával kapcsolatban.

Választás, s megindul nálam a nyálelválasztás és inkább köpnöm kell egy nagyot. A legtöbb vidéki városban kisebb a cirkusz, bár itt-ott hallani ostoba túlkapásokról. A fővárosi nagy választási bohócparádé (kár ezt a jó kis szót erre pazarolni) pedig már egyenesen hánytatóként is felírható.

Tényleg olyan lényeges ez az egész egy olyan országban, ahol a kormány kezében van minden anyagi háttér, ahol a kormányzó párt többségi befolyással bír mindenre?

Tegyük föl, hogy nem kormánypárti oldalon vagyok és -isten ments- indulok a választásokon. Majd pedig nyerek. Ígértem sok mindent, mint a nagybajcsi kiugrott pap, -akiből polgármester lett, majd megszökött-, aztán semmi se valósul meg belőle, mert pénzt, na azt nem kapok rá. Na? Mi ilyenkor a helyzet? Odaállok a szavazóim elé és azt mondom, hogy bocsi, köszi, hogy megválasztottatok, de a pénzt a másik párt többségéből álló kormány adná, ha adná, de persze nem adja, így az ígéreteim csak üres lózungok voltak?! Szóval, szevasztok, parasztok, a polgármesteri fizut és egyéb juttatásokat -természetesen- megduplázzuk, nehogy már rosszul járjak, elvtársak, vagyis izé..., hölgyeim és uraim.

 

Na persze ettől nem kell tartanom, az évek során olyan kicsivé zsugorodtam, hogy átestem még a szociális hálón is. A senkinél is senkibb vagyok és ahhoz a társadalmi réteghez tartozom, akinek fölösleges bármelyik oldal seggét nyalnia, mert egyik számára sem létezik. Azokhoz tartozom, akik az elején beszoptuk a nagy f... maszlagot, aztán amikor észrevettük, hogy ezt kurvára elcsesztük, akkor már mindegy volt. És senki ne higgye, hogy hipp és hopp nem kerülhet közénk! Elég egy alapos vizsgálat valamelyik fincsi hatóságtól és a kiszabott bírság már viszi is a bankszámlát nullára, házat, nyaralót, kocsit. S van ám még nálunk is lejjebb! Amikor az ember elveszíti az önbecsülését is, amikor már a napi pia adag válik a legeslegeslegeslegfontosabbá, amikor már a mindegy is mindegy. Ezért lehet őket olcsón megvásárolni. Ők az igazi Z-1 generáció, Z, mint zombi. A Z-2 pedig a most tiZenévesek.

 

Szóval ezért gondolom, hogy ez az egész választási cécó, vagy cicó, (apropó, ötven éves a Fogd a pénzt és fuss, című film) egy tökfölösleges valami, aminek rohadtul büdös a füstje, lángja meg semmi. Ráadásul az én társadalmi rétegemre semmiféle hatással nincs. Lényegtelen, hogy ki lopja ki a számból a falatot. Hogy meghunyászkodtam az elmúlt évtizedek alatt? Meg hát, gyerekek, mert felfogtam, hogy a dolgok nem rólam, nem értem szólnak, hanem arról a társaságról, akiket, amikor kellett volna nem rúgtunk fenéken, nem koboztuk el az összeharácsolt vagyonukat és nem penderítettük ki őket az országból, hanem hagytuk őket látszatpártokba osztódni és továbbvinni a már korábban megszerzett hatalmukat. Majd ti is rájöttök, ha rájöttök, akik ma még lelkesen szavazgattok, hogy azok szemében ti kábé a száraz fikánál is kevesebbek vagytok. Pergessétek csak vissza a korábbi nyilatkozatokat mindkét oldalról, miként vélekedtek saját pofátlanságukról, leleplezett harácsolásaikról. Ahogy informálódtam, az Y generáció nagy része már megértette, s teljes közönnyel figyeli ezt a nagy ostoba felfordulást. Ők lennének a jövő? Ők lesznek a jövő. Már Ők a jövő jelene.

 

Szabály, mely nem elfelejtendő: „Aki a zenészt fizeti, az választja nótát!”

És az örök alapszabály: „Mindenki állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél!”

magyaro_valasztas.jpg

Szólj hozzá

kábé leszarom