2018. máj 27.

Nekem nem áll fel

írta: Clodovicus S. Carolus
Nekem nem áll fel

Nekem nem áll fel...

Nekem nem áll fel a képlet,
miért hülyítik ezt a népet?!
Hazug szó mitől lesz itt igaz,
s habtiszta jó, ki velejéig gaz?!

Nekem nem világos mégsem,
s hiába, hogy a fejembe vésem:
Itt többet ér a teljesnél a rész,
mert nem baj ha szar!? És kész!

Nekem bűzlik itt, pedig nem Dánia,
a dübörgés csupán üres litánia.
Senki nem csitítja a kérdés-tengert,
hiába hoz magával még egy embert.

Nekem miért csak kérdés jutott?
Az állítmány a végén pontot kapott.
Mert van úgy, hogy kimondatlanul
többet mond annak, ki még tanul?

Nekem az hát a dolgom itt, kérem,
hogy kérdezzek, mert hajt a vérem!
Ősöm szelleme nem hagy békét,
s a Jóisten se látja ennek a végét.

Szólj hozzá

politika irodalom magyarország